Arkadaslar 14+5 .gunumdeyim saclarima gebelik oncesi röfle yaptiriyordum ve artik suan baya bi kotu gozukmeye basladi 🙁 ama soylenenlere gore 4.aydan itibaren boya yaptiranlar var ama ben bi turlu kiyamiyorum bebisime aklim karisik belki doguma dogru bitkisel boya yaptiririm diye dusunuyorum.Boyatanlar varmi aramizda ?