Elifdmr66 Hanımlar merhaba ben 39+2 haftalığım hala doğuma ait hiçbir belirti yok dün doktoruma da gittim kanala inmemiş nst girdim sancı yok çatı kontrolu oldum açılma yok hiç geliceğe benzemıyo dedi ama yine son an ne olur bilemeyiz tabi 40 haftayıda atlatırsam büyük ihtimal suni sancı verilcek suni sancı alan varmı çok mu kötü ve vücuttan hemen çıkmıyomuş sanırım
Smy10 Elifdmr66 aynı durum aynı hafta ve gün😅 artık o kadar stres yaptım ki😩 sadece mide ve karın ağrım var onlarda doğum belirtisi değilmiş ne yapsam bilemedim mecbur pazartesi suniyle başlıcaz 😓😓😓
Duygu-Y Bizde de durumlar aynı 39+6 olduk bugün . Ne açılma ne sancı bide kanala tam girmemişti 😕 Cuma kontrolümüz var bakalım o zaman ne diyecek. Birde doktorum kanala indiğinde midenin olduğu kısım boşalacak demişti. Öyle bişeyde hissetmiyorum aynada da aynı gibi geliyor fark etmemek mümkün mü ☹️
Kader-29 Suni sancı normal sancıdan daha şiddetli ama doğum daha kısa, vücutta da kalmak gibi bir durumu yok,bütün çocuklarımda suni sancı aldım ben geç doğdukları için üçüncü erken su geldi ama sancı gelmedi diye suni verdiler. Şimdi 4. 37+4 bekliyorum 😢😢😢
Gokcefeyza Benim de 39+3de doktor istersen suni ile başlarız deneriz dedi. İstersen de direk sezaryen olur dedi hala kararsızım.
Nktozkn 39+4 cuma günü fitille başlatacak doktorum doğumu 1cm açılmam var sadece bebeğim kanala girmemiş çok heyecanlıyım bakalım 🥰
Gokcefeyza Nktozkn Cuma günü bize mutlaka yazın ki bize de fikir olsun lütfen 🙏 Bir avazda kurtulalım hepimiz.
Gokcefeyza Duygu-Y Valla ben deneyeyim diyorum. Yoksa hep düşünürüm acaba deneseydim olur muydu diye. Şu an deneme taraftarıyım bakalım, inşallah kendi sancılarım başlar da hiç gerek kalmaz.
Duygu-Y Gokcefeyza normal doğumu bende istiyorum ama suniden de korkmuyor değilim kendi kendine başlasa keşke dediğin gibi gerek kalmasa 😞 Allah yardımcımız olsun