Merhaba benim beta hcg hormonu 2400 cıktı buna göre 5 haftalık oluyor fakat ben geçen ay 6 ekimde adet gördüm bu durumda bana bebegin ikiz olabilir dediler fazla çıkmış hormon falan dediler var mı.boyle bir şey yani üstüne görmüş olamaz miyim ? Doktora yarın gideceğim ama baya heyecan yaptım var mı aranızda bu durumu yaşayan merak ettim :)