Htcklygt arkadaşlar 3yasina girmesine 2 ay kalan oğlumun ayağından alçı alındı fakat basmak istemiyor,böyle bi duurm yaşayan varmı kaç günde başlıyor normal yürümeye ne zaman tedirgin olmalıyım fikri olanlar varsa yorumlarınızı merakediyorum