Mizgin2020 bebeklerim_ benim de adetim ayın 24 u ben dün sabh 5 liralık ucuz testten yaptım negatif çıktı
m060918 bebeklerim_ reglinin geçmesini bekle kuzum bugündü senin günün değil mi bekle bir kaç gün 10 gün sonra bile çıkan var yanş
Beety26 bebeklerim_ ne 21 ya:)benim adetmden 3 gun gecti ne test yapiyprum ne bir sey bu ah menopur estrfoem catlatma ignesi falan oldum.ve ayni zanda 15 gun sogan suyu icyim iki dafa. Ama belieti yok o yuzden yaomiyorum