Dmrmrv Merhaba anneler. 11+3 teyim ve covid olduğumu öğrendim. Kanlarıma bakıldı şimdilik bir ilaç kullanmıyorum sadece Redoxon kullanıyorum içinde C,D ve çinko var. Benim gibi olan var mı?