Gamze1828 Hamişş anneler merhabalar nasılsınız iyi misiniz? nasıl gidiyor kaçıcı haftadasınız? ben 25+6 oldum. Tek sıkıntımız isim bulamadık aslında bulduk Eyüp ismini koyacağız ama bir isim daha olsun istiyorum yanına önerebileceğiniz isimler var mıdır ? :) teşekkür ediyorum şimdiden