MomD Üstümde grip gibi bi hastalık var ne olduğunu da kestiremiyorum kendimi bi iyi hissediyorum bi kötü hissediyorum. 22+3 oldum hala tetenoz aşımın ilk dozunu da yaptırmamıştım. Bugün aşı için aradılar ama Gripken yaptırılır mı bu aşı