Bende gümüş aldım trendyolda indirimden 100 tlydi ama doğuma 44 gün var :)
queens hangi markayı aldın canım 300-350 lira da aşağı görmedim ben
byz_blgc silverlinda
byz_blgc olurmu tabkı bılgı edınceksın kuzum 170’e lıraya almıstım buarada
Yaprakserkann teşekkürler canım 😊