imren91 Astadavistabeybi Aynı haftada 1650 ydi benim de. 1-2 gün gerilik çok önemli değil canım. Bundan sonra başlıyor kilo almaya. Doktorum normal demişti bana da.
Astadavistabeybi imren91 bana da normal dedi Sadece balık yağı verdi çok şükür kanamam olmuyor ya önemli olan bu 🙏
kubra2608 Astadavistabeybi valla ben 4. Aydan beri balık yağı kullanıyorum doğuma kadar da kullanıcam 😅aynen kilo aldırıyor gerçekten
Astadavistabeybi kubra2608 ben balık severim dedim o zaman vermeyelim dedi aslıdna benim suçum 😬levrek yerdim oda yenmezmiş somonu da her hafta yiyemeyeceğime göre balık yağı aldım 😍
Meltembektas1234 kubra2608 hangi balık yağını kullanıyorsunuz doktormu yazıyor kendimiz alabilirmiyiz acaba
Duru999 kubra2608 @Astadavistabeybi Merhaba kizlar balik yagi bebeye kilomu aldirir?😳 Yoksa vitamin acisindami dr oneriyor?
ipekipek 30+5 de gittim pazartesi günü 40 cm 1900 gr kilo ama kafası ve göbeği önden gidiyor bir tık fazla kilolu demişti bana. Buna bakarak sizinki normal gibi geldi
Ugurbocegi9876 Astadavistabeybi 31 de 1700 dü doktor çok normal olduğunu söyledi ve zaten cihazlar 200 300 gram kadar az veya çok yanıltabiliyormuş hiç korkmana gerek yok
Omrgzmglr Astadavistabeybi canım çok tatlı istıyor ve döner felan çok düşkünlüğüm oldu gerisi normal süt muz yiyemıyorum balık yağı haftada iki kere ıcıyorum normal yani
Astadavistabeybi Omrgzmglr bende en fazla döner yiyebiliyorum onu da dışarıdan söylüyoruz artık içinde ne kadar et veya tavuk varsa oda yeterli değildir tabi