Arkadaşlar 30+6 haftalık hamileyim. Bir haftadır geçmeyen bi baş agrım var. Sag tarafım beni mahvetti. Parol iç dedi doktorum ama her günde içemem ki. Bebegime zarar vermesinden korkuyorum. Sizlerinde bu şekilde olduğunu oldumu. Öneriniz varmı acaba.