Aylinozdemir10 pinartoraman benimde son 7 gün ama doktor gelmezse suni sancı ile doğumu başlatıcaz dedi size ne önerdi acaba suni sancıdan korkuyorumda 😕
pinartoraman Aylinozdemir10 kasım 16 da son randevum var Devlet hastanesine Gidiyorum Şuana kadar birşey söylemedi doktorum özele gittim dün Normal Dogum Olacak dedi Şancı Gelmesini Bekliyorum Gelmesse Büyük ihtimal Suni Şancı verirler.
Aylinozdemir10 pinartoraman benimde son randevu 16 kasımda eğer kendiliğinden gelmezse 20 kasım suni sancı ile yatış dedi Allah yardımcımız olsun inşallah suni sancıyı alıp da açılmamazlık olmaz boşa sancı çekmeyiz 🤲🏻😕