MSBebek erkek horlaması da kötü. Eşim hem kilo hem sigaradan dolayı çok horluyordu ilk evlendiğimiz de horlamasından rahatsız olmuyordum insanlık hali diye şimdi çok şükür hamile olduğumu öğrendiğimizden beri ikimizde bıraktık eşim kiloda veriyor o kadar sessiz uyuyor ki çok çok yorgun olduğunda ufak sesle horluyor alışmışım sessizliğe arada horlayınca uyuyamıyorum diyorum şimdi önceden o sese nasıl katlanmışım.