Meva_54 Biz 6 kasımda serklaj olduk .. 12. Haftamzda .. Inşallah herşey yolunda gider .. zaman geçmek bilmiyooo .. genelde yatıyorum .. hiç iş yapmıyorum .. .. sizler nasılsınız .. ağrılarınız kanamalarınız ne durum da ..
Meva_54 Smctn maşallah inşallah daha da inerdi zamnlari görüp zamanında doğum yaparız .. kanamaların kaç gün sonra kesildi cnm ..
Meva_54 Elif_gnz benimde 2 gün kanamam oldu .. snra akintyla biraz geldi .. çok şükür şimdi sadce seffaf ama bence o normal yaaa
Meva_54 Smctn En azndan farketmiş çok şükür .. benim gebeligimde farketmedgmz için erkenden suyum patlamıştı
Smctn Meva_54 kıyamam çok zor bi süreç gerçekten erken doğum riskim var tabiki Allah yardimcimiz olsun
Meva_54 Smctn hepimizin oluyo bu tür vakalarda Rabbim yardmcmz olsun .. umarım 8 9 ayları görürüz .. her animiz korku . inşallah güzel olsun hersey