Nursahcan bizimde aynı 22 ama bekleyemiyoruz bir haftadır sancılarla başlayan erken doğumu durdurmaya çalışıyoruz hastanede yatarak 🙊 tek duamız şuan şu 3 günün de geçip en azından 37. Haftayı doldurmuş olmak 🙄 sonrası Allah Kerim artık 🤷🏻♀️ Sağlıkla gelsinler de 20 gün önce/sonra önemi yok