Anisalenasmom ben de 40 ım 2 cm sözde açılmam var ama oğlum da geç doğmuştu bu bir de kız demek ki bünyem böyle diyorum ben de 😅 oğlum da heyecan yapıp 2cm açıklık sıfır sancıyla direk suni almıştım çok zor bir Doğum oldu oğlumu vakum/forseps kullanarak aldılar sonrasında hep bayıldım fln devlet hst gitmiştim o zaman
şimdi güya özele gidiyorum doktor 41 hafta son bekleriz artık gerisi risk diyor Cuma yine bakacak sanırım ⅘ cm olursa ztn yatış veririm suni ile dedi ama istemiyorum dedim sancım hiç yok çünkü ay sağlıkla gelsin inş nazlı bebelerimiz 🤲🏾