13 günlük oldu bebeğim. Ama emzirme konusunda hala sıkıntı çekiyorum. İlk hafta göğüs ucu yaralarından dolayı emzirirken çok zorlanıyordum onlar geçti ama şimdi de bebeğim emerken süt çok tazikli geldiği için ilk tuttuğunda sürekli süt bogazında kalıyor. İlk bebeğim ve çok endişe ediyorum. Bunu nasıl engelleyebilirim?