Mucizem09 Rabia3853 Eğer kan gelirse düşük riskiniz var demektir. Kırmızı ya da pembe kan gelmesi durumunda doktorunuza danışın hemen
Busra34ybg Rabia3853 ben gebeliğimin 9. Haftası resmen adet oluyormus gibi kanamayla acile gittim ama öyle böyle kan değil bebek gitti dedim çok korktum şükür ki bebekle ilgisi yokmuş kanamanın üstüne gördün falan dediler sonra bidaha olmadı şükür gebelik çok farklı herkes farklı şekilde yaşayabiliyor 9 ay boyunca her ay belli dönem kanama yaşayan insanlar duydum
bs25 Bizde 11+0 olduk bugün. Şimdiye kadar bende yaşamadım ama 9nda kanamam oluştu. Proluton ve progestana başladık. Bugün hala kahverengi akıntılarım var çok korkuyorum bende 😔
Rabia3853 Bende 8 haftalik hamileyim 2 ay adet kanama olmadi dün oldu hastaneye gittim adet gibi kanamam oldu düsük riski var dediler ilac verdiler😔 yatmam gerekiyordu ama bzim hastane yetersiz oldugu icin yatmama karari aldim evde dinlenirim diye ciktim.
bs25 Çok geçmiş olsun. Allahım şifa versin sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza alalım inşallah 🙏🏼