Herkese merhaba, forumun ugurlarindan bir tanesi “son 99” postu acma sirasi bugun bende🥰 Ogluma kavusmaya son 99🥰🥰🥰 sizin kac gun var? Nasil gidiyor hazirliklar? Ben Kasim sonu dolabini bekliyorum, oda yapmadim ama bir dolap aldim. Aralik ayi yikama utuleme yerlestirme ve dogum cantasi hazirliklariyla gecer. Park besik icine yatak carsaf, bebek telsizi, sut sagma pompasi disinda eksigim kalmadi gibi. Herkese saglikli, uzun omurlu, hayirli evlatlar diliyorum💕