Merhaba kizlar elhamdülillah covid 19 atlattım yeni ve ozmnlar doktor kontrolünde doktor detaylı ultrason zamanımın geldigini söyledi benim ikinci gebeliğim ve ilk defa duydum detaylı ultrason malesef oğlumda hiç girmedim şimdide özel bı klinik muane oluyorum arkadaşım yardımcı oluyor maddi anlamda ama doktor çok ilgilenmiyor detaylı ultrason dedim bişey demedi sadece ölçümleri yapıyor okadar bide kan ilaçları yazıyor detaylı ultrason nasıl kizlar devlet hastanesi yapiyormu korona geçirdim diye korkuyorum 20+2 haftalık oldum cinsiyetini bile öğrenemedim daha çok korkuyorum birdaha korona olucam diye detaylı ultrason nasıl oluyor yazarmisiniz Bursa’da olanlar hangi doktora gidiyorlar maddi açıdan beni zorlamiycak bir doktor öneriniz varmıdır teşekürler ederim