Sinem25 eger yenidogan yogunbakimi kuvez tarzi birsey soruyorsaniz genel olarak ozelde olsa devlette olsa hic bir ucret alinmiyor. Alinmamasi gerek yani kuvez ucreti. Ama cok nadiren bazi hastanelerde durum farkli olabiliyor. Bunu ancak dogumun olacagi bebegin kuvezde kalacagi hastaneden net sekilde ogrenebilirsiniz. Ucret diyecek olurlarsa ben ucretsiz diye duydum okudum deyin ne olur ne olmaz bilmediginizi dusunup para talep etmesinler