BuseBuse bende 6 haftaligim ne kusmam var ne tiksinmem sabahları biraz midem bulanıyor onuda atistiriyirum geçiyor hemen . Ama doktor bana bulantı kusma bunların olması sağlıklı.bi gebeliğin belirtisi dedi. Ben de midem bulanır kusarim diye dua ediyorum işte hayat 😑