Merhabalar, öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar ...
Ben 37+6 haftalık gebeyim. Pazartesi günkü kontrolde suyumun çok azaldığını söyledi doktor. Ama ne sancı ne açılmam var. 😔 2-3 gün daha sabah akşam kontrol edeceğini sonra suni sancı ile deneyeceğini söyledi. Nst'ler iyi, bebeğin hareketleri de iyi ama açılmam hala yok. Doktor suni sancı ile de açılmanın ilk gebelikte çok zor olduğunu söyledi. Sizlerden bu durumu yaşayan var mı? Suni sancı ile açılması olup normal doğum yapabilen var mı? O sancıyı çekip sezaryene girmek de çok mantıksız geliyor ama şansımı denemek istiyorum çünkü normal doğumu çok istiyordum. Böyle bir durum yaşayan varsa fikirlerinizi almak isterim.