27+5 günlük gebeyim 2 gündür bebek hareketlerini hissedemiyordum dün acile gittik doktor alttan muayene etmek istedi ben istemedim ama yapması gerektiğini söyledi ultorosona girdim bebek hareketli ama ben dıştan hissedemiyorum bunu elle muayene ettti canım çok acıdı açıklık yok dedi alttan muayene bi zarar verir mi bebeğe nts ye bağladı orda da sorun çıkmadı ben dıştan hissedemiyorum hareketini diye yatış verdiler ama yatmadım hamile kalmadan önce kilom vardı ve yağlı bir göbeğim acaba bundan dolayımı