Ssstey ya canım benim çok kafana takma benim de 3 yıl olucak nerdeyse evliligim artık olmayacak diye inan pes etmiştim ve ddm ki tedavi olmadan olmayacak korona geçsin azalsin doktora gideriz diye dusunduk eşimle hatta bundan 4 5 ay önce ekim 10 da regli olmam gerekiyordu olmadım hatta test aldım inan eşimle dalga geçiyoruz eve geldim ve akşam yaptım testi sabahta yapmadım pozitif cıktı çok kafaya taktığımız zaman da olmuyor inan
bi arkadaşıma da aşılama yada tüp bebek dediler kız aşılama fiyatı araştırmaya başladı 1 hafta sonra hamile olduğunu ogrendi