Bhlsls Kizlarr görüntülü Bebek kamerası alan ya da almayı düşünen var mı ? Alcaksanizds hangi markayı düşünürsünüz?
Berna23 Bhlsls muhendisinoglu paylaşıyordu Xiaomi nin bı kamerasını normal kamera imiş ama bebeklerde daha çok işe yarıyor dedi bı bakın isterseniz
Unlukacar Bhlsls canım mutlaka alın ki ben iyi ki almışım diyorum weewell aldık 29 günlük bebeğim var korona atlattık eşim ile bu süre zarfında odasında kamera kurduk bebeğimin takibini bu şekilde yaptık
Dilanilngi Bhlsls xiaomi aldık biz hareket sensörlü yani uyanınca kıbırdayınca bildirim geliyor kullanmadık henüz ama yorumları çok iyiy
Unlukacar Bhlsls saol canım benimki weewell 870 ama senin baktığının yorumları iyi ise oda olur canım