Merhaba Güzel Anneler💐
41.Haftamıza girdik..Bugün yatışımız yapılacak önce suni sancı ile deneyeceğiz olmazsa sezeryan🤦🏻♀️ Bugüne kadar hiçbir belirtimiz olmadı İnşallah normal Doğum İle Kızımı Kucağıma Alabilirim.Sizden Dua bekliyorum Lütfen Dualarınızı Eksik Etmeyin 🙏🏻 Rabbim evlatlarımızı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı ve büyütmeyi nasip etsin inşallah🙏🏻Dualarınız Beni Mutlu Eder🙏🏻🙏🏻💐 Şimdiden Herkese Teşekkür ederim.İnşallah benimde güzel bir doğum hikayem olur ve sizlerle paylaşırım.Rabbim yardımcımız olsun.