Hnfesin evet var ben canm tedavini sakınn sakın aksatma antibiyotik kullan doktorunun verdiğini enfeksiyonun geçer inşallah bol su iç tuvalete çık. Ben inan saat başı giriyorum günde 24 eder inan ki öyle en az 20 gece bile alarm kurup kalkarım mesanemi boşaltmak için idrar durunca geri böbreğe gidiyor ve enfeksiyon yapıyor hemde böbreği genişletiyor. Kaçıncı haftadasın bu arada ? Kültür verdin mi