Llmrcn92 doğumu daha önce medikentte yapmıştım Serpil hanımdı doktorum sözde ama gelmedi normal doğum olunca kendileri sevgin bey yapmıştı doğumumu panik atak geçirmiştim sakinleştiricilerden ne bebeğimi doğru düzgün gördüm ne ilk emzirdiğim anı hatırlıyorum tek hatırladığım acı …. Ahmet bey ve armağan bey arasında kalmıştım şuan Ahmet beyle devam ediyorum insallah iyi gider