Merhaba Annişlerim😇😍
Sonunda Bende Anne Oldum... hemde ANNELER GÜNÜNÜDE😄😊 13.04.2018 saat 04:20 doğdu benim prensesim
Kiminiz beni tanıyor Kiminiz tanımıyor olabilirsiniz ve Başlasın Doğum Hikayem 👪👶
İlk doğumum ve gönül isterdiki normal olsun ama malesef normal doğum olmadi sezaryene hemen alındım...geçen salı muaneye gittim doktorum cumayi bekleyelim o zaman a kadar doğum olmazsa suni sancı verecez dedi neyse cuma oldu hala tık yok var ama şiddetli değil yatış yaptık göz bebeğinin büyüklüğünde açılma var bekledik sabahi ebe geldi altan eliyle muane etti 1 cm açılma var aksama kadar bekledik açılmayı bir gram bile ilerme yok dedi ebe böyle giderse bebek tehlikeye girer dedi normal de doktorumuz 2 Mayıs demişti doğum için yani 12 gün geçmişti üzerinden.... cumartesi gece saat 2 de nst bağladilar kasılmalar çıkmış sancı ağrı vs ama bende hafif sancı var.. Nst sonuclari iyi gostermemeye başladı hemşire aç misin dedi hafif açlık var dedim oksijen verildi yarım saat sürdü nst sonuçları yine aynı doktorumu aradilar doktorum hemen sezaryen için hazırlanın hemen geliyorum dedi o sıra da ameliyathane hazırlıklar başladı haaa gece saat 03.30 suları gibi neyse beni aldılar ameliyathaneye iki gözüm çeşme Eşim ile vedalastik 😢😊 içimde hem hüzün hemde sevinci vardı hüzünlü olmamın nedeni normalde doğum olacaktı son dakikada bozuldu sezaryen 20 dk sürmüş hemşireler beni uyandırmaya çalışıyor derinden bi sesler geliyor ebru hanim uyanın ebru hanim uyanın prenses sizi bekliyor hadi uyanın dedi tabi narkoz etkisindeyim sadece Miray nerde dedim babasına verdik 😢😆😇 eşim halende inanmiyor şokta tabisiiiii 😆😆 ani olunca stres heyecan şok tavan yaptı dün taburcu olup evimize yuvaniza geldik çok şükür cuma yatış salı taburcu 😄😄 kızım 54 cm 3.810 doğdu kusura bakmayın çok uzun oldu hakkınızı helal edin 😇😍😙 ❤ bu arada herkese hayırlı ramazanlar dilerim....🌹