[silindi] Merhabalar, bende progesteron düşüklüğü olduğu için femaraya başladım benimle aynı durumda olanlar varmı? Ve ilaç kaçıncı ayında etkisini gösterdi? Düşünmekten uyuyamıyorum bu ay ilk ayım😩
Cigdm [silindi] canım ben iki ay kullandım ilk ay olmadı yumurtlama sorunu yok bende ama yinede başladık ikinci ay kimyasal oldu bu ayda tekrar deniyoruz çatlama igneside olucam cuma doktora gidicem kontrol için bakalım hayırlısı