İyi geceler tatlı anneler ben 22 gün önce sezeryan doğum yaptım. İlk günler sütüm gelmedi pompayla sağıp verdim. O sırada sol gögüsümün ucu fena bir şekilde yara oldu ve onu kızıma vermedim sadece sağ gögüsümü verdim gögüsüm düzelmeye yakın şimdi açık yara oldugu için hala sağıyorum ama çok az süt geliyor sağ gögüsme bakarsam çok çok az 😔😔 ve ben buna çok üzülüyorum. Zamanla sol gögüsümdeki süt oranı düzelir mi.?? Yaşayanlar varsa yazabilir misiniz??