Merhaba kızlar adetim henüz 2 gün geçti fakat hiç olacakmış gibi hissetmiyorum. Çok değil ama göğsümde hassasiyet var şu an, dün de beyaz akıntı geldi biraz. Adetten 1 gün önce kan vermiştim 1.20 çıktı. Pek umutlanmak da istemiyorum ama 19. Gün beyaz akıntım kesildi muhtemelen ondan sonra yumurtlama olmuş olabilir. Benim gibi olan var mı