sdkince Annehissi2510bende 32 oldum en son kontrole 31 de gitmiştim 1600 demişti doktor bence sizinki gayet normal.
Oglakdorukcum Annehissi2510 bende haftaya 32 haftalıga girince randevum var canım daha en son 940tı busefer ki kilosunu öğrenince yazarım
Oglakdorukcum Annehissi2510 ben bıkac vıdeo ızledım 1500 1800 agıtlık ta diyenler var ama bılmıyorum 1800 2000 arası normal dır bnce
Annehissi2510 sdkince sizinde iyidir canim ya saglikli olsunda kilosu onemli degil inanki kizima sogum yaptim 2.5 kilo daydi yani ve kizim su an yok aramizda bence saglik herseyden onemli😔🕊
Nursahcan Canım doktorlar bebegın kilosunun fazla olmasının önemli olmadıgını soyluyor şöyle ki eger bebek sağlıklı ise kilosu fazla da olsa a da olsa bi sıkıntı yokmus eger ki bebek sağlıksız ise problem olurmus
18122020 32 haftadayken 2020 34 hafta 2375 gr cuma günü tekrar gidicem 35+0 günlük olucaz bende merakla bekliyorum