MiniKaya benim suyum gelmedi, sancımda bana sorsan hiç yoktu. Ben bebeğim ters olduğu içn sezeryan tarihi almaya hastaneye gittim ama hiç sancı hissetmiyordum doktorum sordu sancın var mı yok dedim yinede bi nst alalim dedi gittim nstye girdim sancılarım yüzde yüz çiktı açılmam 6 cm çiktı yani ters olmasaydı o dakika doğururdun hemde cok kolay dedi doktorum ondan yarım saat sonra sezeryana alındım acil olarak. Mide bulantım 1 hafta öncesinde başlamıstı aşırı şekilde hemde hatta sanki yeni hamileymişim gibi buzdolabınin kapağını açamıyor sadece çubuk kraker yiyebiliyordim☺