[silindi] Günüme daha var hamilemiyim bilmiyorum, ama son bir haftadır sol karnımın orda aşırı bir ağrı oluyor ağrı bazen sağ tarafa geçiyor sürekli üşüme hali oluyor adet ağrılarıda çekiyorum acaba gebelik duurumu olabilirmi?
Umksanbe [silindi] olabilir neden olmasın ama adet günün geçtikten en az ➎ gün sonra test yap erken yapılan testler yanıltıcı olabilir.
Ninita [silindi] bu belirtilerle bir yorumda bulunmak zor. Benim yumurtlama günümden 2-3 gün sonra göğüslerim çok fazla şişmişti göğüs hassasiyetiniz var mı? Bir kasıklarıma nadiren kramp giriyordu ve özellikle koltuktan yataktan kalkarken. Hızlı kalktığım için mi acaba derken hamileymişim. Adetten 5 gün sonrasını beklemenize gerek yok. Ben adetten 1 gün önce erken gebelik ve normal gebelik testi almıştım gayet netti 2 çizgide hatta normal gebelik daha koyu çizgi çıktı. Adetinize kaç gün var?
[silindi] Umksanbe inşallah öyleyimdir aşırı gaz oluyor belki üşüttüm diyorum bilemiyorum hayırlı haberler inşallah
[silindi] Ninita ben doktor kontrolündeyim femara kullanmaya başladım bu ay o yüzden fazla umut ediyorum sanırım, ekimin 26sında adet olmuştum☺️
Ninita [silindi] epey varmış azıcık daha sabır ben 8 gün kala teste başlamıştım 🥳 Umarım gönlünüzden geçeni Rabbim en tez zamanda verir 🙏🏻