Aslibh Merhaba ben 8hafta 5 gunluk hamileyim beta hcg gayet duzgun yukseliyor fakat hala bebegin kalp atis sesini duyamadim siz kacinci hafta duydunuz
Selin2 Aslibh keseyi gordukten iki hafta sonra gittigimizde hem bebeği hemde kalp atışlarını duymuştuk, rabbim sizede tez zamanda duymak nasip eder insallah🥰🙏🏻
Ayseege6156 Aslibh 7+3 de duyduk biz 9. Haftada duyanlar da oluyor canım endişelenme geç döllenmedir inşallah 🙏🏻
Gayeninannesiyesim Aslibh 9.haftada duydum ama doktorum dinletmek istemedi yani prensibimi öyleymiş neymiş biraz daha zaman geçsin demişti
Alperefet Aslibh canım devlette özellikle 10. Hafta çağırdılar beni garanti olsun diye ben özele daha erken gidip duymuştum ama demek ki 10 a kadar beklemek normal
Selin2 Aslibh Kendinizi strese sokmayın düşünmeyin şimdi bunu,hamilelik boyunca pozitif kalmak çok önemli inanın🙏🏻 rabbim hayırlısıyla herseyi gönlünüze göre versin insallah, Sevgilerimle❣️
tgce_brs Aslibh sıkıntı yapmayın 6 da keseyi gördük 9 da kalp atışını gördük ama sesi duyamadım birkaç gün sonra tekrar gittik o zaman kalp atışını da duymuştuk herkesin aynı olmuyo.iyi düşünün iyi olur Allah’ın izniyle inşallah
Aslibh Selin2 cok stres yaptim derse adapte olamiyorum cumartesi sinavim var doktorum cumarteside calisiyor cumarteside gidecrgim duyamazsak yine bilemiyorum artik biterim gibi
Selin2 Aslibh sağlık ocağında ki ebe demisti ki sen stres yaptığında damarların stresten daraldığı için bebeğe giden oksijeni azaltmış oluyosun buda bebek icin riskli bir durum, lütfen bunu düşünün rabbim yardımcınız olsun her konuda♥️🙏🏻
Gayeninannesiyesim Aslibh Amin inşallah inşallah Allah utandurmasin ❤️🤲 ama doktor kalp atışını gösterdi mi, bize dinletmemisti ama göstermişti bak burda falan diye 😊
Aslibh Gayeninannesiyesim dinletcekti alltan ustten bakti kalp sesi yoktu malesef cok uzuldum beta hcg olcturuyorzha bire artik bitti kontrol dedi doktor tsh yuksek +kan uyusmazligimiz var esimle kollarim kevgire dondu artik
Gayeninannesiyesim Aslibh Canım hayırlısı olsun inşallah benim ilkim düşük oldu 4 haftalikken gitmiştim doktora hamile olduğumu öyle öğrendim kan testiyle 6 haftalıkken düşük yaşadım (alttan baktirma ilk 3 ay karından göremeyince alttan bakıyorlar ama alttan baktirmanin iyi gelmediğini düşünüyorum bu benim gorusum) şimdi ikinci hamileliğim 32+5 günlük olduk Allah bir an önce kalp atışını duymayı nasip etsin inşallah 🤲 sagsalim kucağımıza almayı nasip etsin ❤️🤲