Hulya340 tansiyon sorunu olabilir kan akış miktarı çok olduğu için damarlarda genişleme olduğundan da baş dönmesi yaşanabiliyor 4. Aydan beri yaşıyorum ara ara 5. Aydayım bazen bayılacak gibi hissediyorum kendimi sola doğru yatıp bacak arama yastık koyup bi süre yatıyorum böyle iyi geliyor ama tansiyon takibi de yapmak şart benim hep normal çıkıyor