Eceslh bence ne kadar organlara yayıldı ise o kadar ağır geçiyor. Ben coronayı kişi ile temas ettikten sonra vakit kaybetmeden vitamin,bol su, bağışık güçlendirici ne varsa yedim ne gerekiyorsa yaptım hemen ona rağmen kötü geçirdim ateş, baş ağrısı, en kötüsü vücudum da özellikle bacaklarda ağrılar ayakta kalamıyordum, sonra geçmeyen öksürük. Allah bütün hastalara şifa versin çok kötü bu da diğer hastalıklar da.