Smee aslında çok memnunum ama bazı sorunlar var tabi, eşimi bir defa bile içeri almadılar koronl tedbirleri dolayısıyla bu kötü cunku ben bazen sorularımı unutuyorum yanımda birisi girebilse içeri benim unuttuğumu sorar veya babası sonuçta görmek istiyor videosunu çekiyorum.
ayrıca sizinle ilk muayenede telefon numarasını paylaşıryor ben burada yazanlardan görmüştüm mesajlara asistanlar cevap veriyor diye sanırım doğru cunku cuma gününden beri cevap bekliyorum henüz yazmadı yarın tekrar hatırlatacagım telrar aynı mesajı yazarak. Ayrıca mesela soru soruyorum tam cevap vermiyor mesajlarda aşırı farklı birisi. Ama mayenesi inanılmaz muhteşem bir insan gerçelten aslında soru sormana gerek kalmadan herşeyi tüm detayıyla anlatıyor ama ilk başladığımda 130 tl idi şimdi 150 oldu yılbasında yine bir zam gelebilirmiş. Hakediyor mu derseniz cevap veremicem daha güzdl bir hastane doktor bulsam giderim öyle söyliyim. Eğer randevu al ayı becerebilirsem çam şakurayı bir deneyeceğim.