Ben sigaraya sadece bağımlı değilim, içerken de büyük keyif alıyorum ve seviyorum da. Asla bırakmam diyordum. önce bir psikolog sonra bir anne adayı olarak söyleyebilirim ki içtiğiniz her sigara bebeğinizin yüzüne üflediğiniz duman demek. O pamuklarımıza bunu yapmak kimsenin hakkı değil, hele 9 ay binbir zahmetle uğraşıp yine zarar vermek hiç değil. Azaltarak bırakmayı denemelisiniz. Bebeğinizin hakkına girmeyin lütfen.