Sm1347 ben pzartesi günü gitmiştim 35+4 tük kanala inmiş hatta fazla inmiş ama açıklık yoktu,nst de de kasılma çıktı,bebektede taşikardi çıktı.muhtemelen açıklık olsa doğuma alırdı🙄🥺serum falan taktılar akciğer geliştirici iğne yaptılar, nst normale döndü yolladılar eve.bşrazdan tekrar kontrole gideceğim inşallah sorun yoktur dua edin🤲🏻