Emeels Benim de ilk hamileliğimde ve simdikinde hep oldu reflü, doktor Renie şurup verdi biraz hafifletiyor .süt o anlık iyi gelir ama biraz sonra daha kötü etkiler özellikle yatmadan hemen önce içmeyin derim. baharatlı acı ve yağlı yediğimizde bir de çikolata tarzı seyler tetikliyor