Merhaba kızlar benim gibi olan var mı iki hafta önceye kadar ebelerin kontrolüne göre doğum başlamıştı sancım olduğu için gitmiştim fakat eve gelince hiç bir şeyim kalmadı tekrar gittim 1cm açıklık var dediler geldim eve geri pazartesi kontrole gittim yine 1 cm açıklık bebeğin kafası yukardaymış hâlâ ama doğum kanalına da girmiş bulunmakta dedi eğer bu hafta doğum olmazsa haftaya pazartesi yatış vereceğim suni ile doğum başlatacağız dedi bu gün sancılandım duşa girdim sancım arttı kontrole gittim yine 1 cm açıklık var ama kafası yukarda🤦♀️