Hatice1634 Merhaba kızlar,19 haftalık hamileyim.huzursuz bacak sendromu yaşayan ve çözüm bulan var mı?yatağa yatar yatmaz sağ bacağımda başlıyor ve uyutmuyor beni,daha önce de vardı ama hamilelikte daha rahatsız edici boyuta geldi
dryaakhrmn Hatice1634 ne yaparsam yapayım asla geçmiyor sıcak suya tuttuğum zaman hafifleme oluyor ama yok aynı skıntı devam 😔
Denizce90 Kesinlikle her gün madensuyu tüketin . Ben sızlamasınlar uyuyamıyordum .Eskilerden de bir bilgi vereyim 😁 beyaz kalıp sabunu bacağınızın yakınına çarşaf altına koyun , fosfor salıyor ve bacaklar ne hikmetse biraz olsun rahatlıyor ben denedim etkisini gördüm 😂
MelinNisa Merhaba . Benimde 17.haftamda başladı hamileliğimin son haftasındayım daha yeni geçti diyebilirim.Beni hamilelik dönemimde en çok zorlayan maalesef bacaktaki devamlı hareket etme zorunluluğu rahatsiz etti umarım sizin uzun sürmez. Doktoruma sordugumda magnezyum eksikliğinin huzursuz bacak sendromunu tetiklediğini söyledi ve ilaç verdi.Ekstradan her gün mutlaka 1 adet muz yedim potasyum eksikliği de çok fazla tetikliyormuş.Bu arada çok emin olmamakla beraber bir kaç yerden okuduğum ve duyduğum kadarıyla maden suyu huzursuz bacak sendromu olanlar için çok fazla tavsiye edilmiyormuş .Siz yine de kullanıyorsanız detayli araştirin yararıda çok fazla çünkü. Sağĺıklı günler dilerim.
Hatice1634 Aslında soda canavarıyım diyebilirim,çok içerim ama faydasını görmedim.valla deli olmamak içten değil
Kar-tnsi2 Aynısı bende de var dönmekten hem kendim uyumuyorum hem bebişi rahatsız ediyorum en fazla yarım saat 15 dk 😔