turansmom1 Duyguork soğuk süt değilde şuan happy momda bende ılık süt icmem gerektiği yazıyor. Ben hamileykende maden suyu iyi geliyordu☺
92Ceylan06 Duyguork süt yoğurt çubuk kraker maden suyu rennie duo şurup gaviscon şurup hepsini yaptım geçmedi geçmiyo bu yangın😑
tugce_25 Valla süt vb hersey denedim geçirmiyo artik bi yere kadar şu an rahatlatan gavison şurup oldu tavsiye ederim
Maviss1525 Duyguork Rennie tablet çok iyi geliyor bana 😪 süt gaviscon şurup bunlar fayda etmiyo artık 😐