Rumeysa245 1 kere gittim ekim ayında Nurgül Yılmaz’dı doktorum doktor gayet iyiydi diğer çalışan sekreterler biraz ilgisizdi o kadar. Bide kesinlikle eşlerinizi kabul etmiyorlar kadın doğum katına sokmuyorlar bile. Yani babalar da meraklı olabilir ulturasonda bakmak isteyebilirler ama sokmuyorlar ne yazık ki. Doğumu özelde yapacağım için bir daha da gitmedim o hastaneye.