Zuleyhaaysel_ Haftadayım bazen aniden vurup hemen giden karnımın altında batma mı diyim sancı bilemedim böyle şeyler yaşıyorum ve acılı bir şekilde oluyor ama uzun sürmüyor aniden girip çıkıyor, nedir bu sizce?
olalahoppala Zuleyhaaysel_ bende uyurken bir kere oldu. Uykumdan uyandim. 37haftaligiz bizde. Kanala indi mi acaba bilmiyorum
mine-1994 Zuleyhaaysel_ benimde yarın 38 bitiyor dün benimde böyle karnım Ağrın gibi oldu bebek hareket ettikçe sancı oldu doğum sancısı nasıl bilmiyorum bu ara çok tedirginim
Zuleyhaaysel_ rumeysaa1 yarın doktora gidicem 1 hafta önce inmemişti henüz bakalım bu hafta neler olmuş🤷🏻♀️