Kızlar 36 haftalık hamileyim dün sabah uyurken sadece sağ kasığım o kadar keskin bir ağrı ile uyandım ki doğuruyorum sandım adet sancısının iki katı kadar bir ağrıydı.Sadece iki dk sürdü sonra sancı geçti.Gun boyu 3-4 sefer hafif kasık agrim oldu ama çok hafifti.Bu hafta da böyle ağrılar normal mi kızlar?