İyi akşamlar bayanlar , 32+5 olduk şükür, ama 2 3 gündür yürürken, oturduğum yerden kalkarken, vajinama bir şey batıyor, bazen uzanırken sanki bıçak saplanıyor. Gün içinde aralıklı olarak bebeğim sertleşiyor böyle kasılıyor, bende kasılıyorum öyle olunca. Bu hafta da bu tarz şeyler normal mi? Bazen yürürken dik duramıyorum kendimi ameliyatlı gibi hissediyorum, bir ağrı oluyor kasıklarımda.anormal bir durum mu bunlar? Doktor randevum yarından sonra ve acile gitmelik bir sancım olmadı şuana kadar, acaba neden böyle oluyor ? cevaplarınız için teşekkür ederim 🙏